Ρυθμίσεις Πολιτικής Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγείστε αποτελεσματικά και να εκτελείτε ορισμένες λειτουργίες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες για όλα τα cookies σε κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως "Απαραίτητα" αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας καθώς είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου.... 

Always Active

Απαιτούνται απαραίτητα cookies για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών αυτού του ιστότοπου, όπως η παροχή ασφαλούς σύνδεσης ή η προσαρμογή των προτιμήσεων συναίνεσης. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.

Δεν βρέθηκαν cookies.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων παροχών.

Δεν βρέθηκαν cookies.

Τα cookies ανάλυσης δεδομένων χρησιμοποιούνται για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με μετρήσεις όπως ο αριθμός των επισκεπτών, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

Δεν βρέθηκαν cookies.

Τα cookies επίδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, βοηθώντας στην παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

Δεν βρέθηκαν cookies.

QR Code

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο του σχεδιασμού της για τη στοχευμένη προσέγγιση σημαντικών τουριστικών αγορών, συμμετείχε στο “Greek Tourism Roadshow”, που πραγματοποιήθηκε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας και στην Αμβέρσα του Βελγίου.

post_thumbnail

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων, τα στελέχη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πραγματοποίησαν σε κάθε πόλη περίπου είκοσι Β2Β συναντήσεις με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και τουριστικούς πράκτορες, με δημοσιογράφους καθώς και με διαμορφωτές κοινής γνώμης. Οι επαφές αυτές ανέδειξαν τη δυναμική των αγορών του Βελγίου και της Ολλανδίας αλλά και το υψηλό ενδιαφέρον των τουριστών από αυτές τις χώρες να επισκεφθούν την Κεντρική Μακεδονία.

   Οι Ολλανδοί και οι Βέλγοι επιθυμούν να ταξιδεύουν όλες τις εποχές του χρόνου και ιδιαίτερα εκτός της υψηλής τουριστικής περιόδου. Οι Βέλγοι εστιάζουν σε προορισμούς που συνδυάζουν ψυχαγωγία και ξεκούραση, ενώ οι Ολλανδοί δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση για τη φύση και την περιπέτεια. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αποτελεί την ιδανική επιλογή, καθώς ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις των επισκεπτών από τις συγκεκριμένες αγορές-στόχους. Ξεχωριστό ενδιαφέρον εκδηλώθηκε για περιπατητικές διαδρομές με την παροχή καταλυμάτων και τη διοργάνωση δραστηριοτήτων από εξειδικευμένους οδηγούς όπως και για διαδρομές από σημεία όπου έχει αφήσει το αποτύπωμά του ο Μέγας Αλέξανδρος.

  Οι επαγγελματίες του τουρισμού εντυπωσιάστηκαν από τη γαστρονομία, τον οινικό πλούτο, τη φυσική ομορφιά, την ιστορία και τον πολιτισμό αλλά και από το γεγονός ότι στην περιοχή λειτουργούν μεταξύ άλλων χιονοδρομικά κέντρα και ιαματικά λουτρά, με αποτέλεσμα η Κεντρική Μακεδονία να αναδεικνύεται σε έναν ξεχωριστό και ολοκληρωμένο τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών. Στους παράγοντες για τους οποίους θεώρησαν την Κεντρική Μακεδονία ως μια ιδανική επιλογή περιλαμβάνεται και το γεγονός ότι οι τουρίστες, έχοντας ως βάση τη Θεσσαλονίκη, μπορούν να επισκεφτούν σε μόλις 60 λεπτά πολλούς προορισμούς και σημεία ενδιαφέροντος και να βιώσουν διαφορετικές εμπειρίες.

   «Οι αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου είναι πολύ σημαντικές για την Κεντρική Μακεδονία. Μέσα από τη συμμετοχή μας σε στοχευμένες ενέργειες προβολής του προορισμού, όπως αυτές οι εκδηλώσεις, θέλουμε να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερους επισκέπτες στην περιοχή μας. Με συντονισμένες ενέργειες προβολής σε χώρες όπου οι τουρίστες προτιμούν να ταξιδεύουν κατά τη χαμηλή περίοδο, στοχεύουμε στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στην ανάπτυξη όλων των περιοχών της Κεντρικής Μακεδονίας», δήλωσε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου.