QR Code

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πρωταγωνιστεί ως τουριστικός και κινηματογραφικός προορισμός σε σημαντικές διοργανώσεις στην Ισπανία.

post_thumbnail

Σε δύο στοχευμένες δράσεις προώθησης του προορισμού, στην Ισπανία, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με σκοπό την ενίσχυση της παρουσίας της σε ευρωπαϊκές και διεθνείς αγορές αλλά και την ανάδειξη της περιοχής σε ανταγωνιστικό τουριστικό και κινηματογραφικό προορισμό.

Το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στο “Shooting Locations Marketplace 2024”, στο Valladolid της Ισπανίας. Πρόκειται γιαμια διεθνή διοργάνωση για κινηματογραφικούς προορισμούς από όλο τον κόσμο, που δικτυώνει location managers, παραγωγούς και προορισμούς. Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν 50 διεθνείς προορισμοί γυρισμάτων, ανάμεσά τους και η Κεντρική Μακεδονία. Στο πλαίσιο του “Shooting Locations Marketplace” πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 1.300 επαγγελματικές συναντήσεις με location scouters, παραγωγούς και creative directors, που εργάζονται για μεγάλες εταιρείες της κινηματογραφικής βιομηχανίας, μεταξύ των οποίων οι HBO, Warner Bros, Paramount, Netflix κ.ά. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν σημαντικές παρουσιάσεις και συναντήσεις δικτύωσης με τη συμμετοχή εκπροσώπων Film Offices και Film Commissions από όλη την Ευρώπη και επαγγελματιών από την οπτικοακουστική βιομηχανία. Στο επίκεντρο των συναντήσεων αυτών βρέθηκαν θέματα που αφορούν τους τρόπους ανάδειξης και προώθησης των κινηματογραφικών προορισμών αλλά και τη σύνδεση των γραφείων υποστήριξης των παραγωγών, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες της αγοράς.

Η Κεντρική Μακεδονία ήταν φέτος ο μόνος ελληνικός προορισμός που συμμετείχε στο “Shooting Locations Marketplace”. Συγκέντρωσε, μάλιστα, την προσοχή πολλών διακεκριμένων επαγγελματιών από τον οπτικοακουστικό κλάδο–ανάμεσά τους η Warner Bros και η Paramount Studios- που ενδιαφέρθηκαν να γνωρίσουν περισσότερα για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και την ποικιλομορφία των τοπίων και των υπηρεσιών που προσφέρει η περιοχή για κινηματογραφικά γυρίσματα.

Ακόμη, η Κεντρική Μακεδονία παρουσιάστηκε ως τουριστικός προορισμός αναφοράς σε workshop, που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά στη Μαδρίτη, με τη συμμετοχή και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής. Στόχος της δράσης αυτής ήταν η προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας καθώς και των τοπικών προϊόντων στην αγορά και στους τουριστικούς φορείς της Ισπανίας.

          Η επιλογή της Μαδρίτης έγινε με κριτήριο την ιδιαίτερη δυναμική που παρουσιάζει η ισπανική αγορά για την Κεντρική Μακεδονία. Τα τελευταία χρόνια η Κεντρική Μακεδονία προσελκύει ολοένα και περισσότερους επισκέπτες από την Ισπανία, γεγονός που επιβεβαιώνεται, πέραν όλων των άλλων στοιχείων, και από τη σημαντική αύξηση που καταγράφεται στο αεροδρόμιο “Μακεδονία”.

          Η εκδήλωση τέθηκε υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Ελλάδας στη Μαδρίτη και υποστηρίχθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και το Ελληνοϊσπανικό Εμπορικό Επιμελητήριο. Οι συμμετέχοντες, μεταξύ των οποίων δημοσιογράφοι από ισπανικά ΜΜΕ και εκπρόσωποι επιχειρηματικών ενώσεων και ταξιδιωτικών πρακτόρων, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την πληθώρα των τουριστικών επιλογών που καθιστούν την Κεντρική Μακεδονία ελκυστική για διάφορους τύπους ταξιδιωτών. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιαστήκαν, ακόμη, μερικές από τις πιο αντιπροσωπευτικές  τουριστικές διαδρομές σε όλες τις περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας,  που περιλαμβάνουν από αποδράσεις σε παραλίες και ορεινά τοπία μέχρι γαστρονομικές περιηγήσεις αλλά και μοναδικές εμπειρίες οινοτουρισμού.

«Η Κεντρική Μακεδονία πρωταγωνίστησε σε δύο στοχευμένες επαγγελματικές διοργανώσεις στην Ισπανία, όπου ανέδειξε τις μεγάλες προοπτικές της και προβλήθηκε πολλαπλά τόσο ως τουριστικός όσο και ως κινηματογραφικός προορισμός. Η διπλή παρουσία της Περιφέρειάς μας στην Ισπανία -στη διεθνή έκθεση προορισμών για γυρίσματα ‘Shooting Locations Marketplace’ και στη συνάντηση προώθησης της Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού αναφοράς στη Μαδρίτη- μας έφερε σε επαφή με σημαντικούς επαγγελματίες και των δύο κλάδων και με τη μεγάλη ισπανόφωνη αγορά, ενώ ταυτόχρονα ανέδειξε τη δυναμική της περιοχής στις διεθνείς αγορές. Στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε αυτή τη δυναμική και να ενισχύσουμε την εξωστρέφεια της Κεντρικής Μακεδονίας ως ανταγωνιστικού προορισμού στο εξωτερικό σε πολλά επίπεδα, στον πολιτισμό, στον τουρισμό, στον κινηματογράφο, κ.α. Προς αυτή την κατεύθυνση ενισχύουμε τις συνεργασίες με κάθε δυνατό τρόπο», υπογράμμισε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου.