QR Code

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ενισχύει την παρουσία της στην τουριστική αγορά της Σουηδίας και της Γερμανίας

post_thumbnail

Σε δύο σημαντικές τουριστικές διοργανώσεις, στη Στοκχόλμη της Σουηδίας και στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, προβάλλοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και τους τουριστικούς πόλους της περιοχής.

Στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση “Travel News Market World 2024”, που πραγματοποιήθηκε στη Στοκχόλμη, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε μαζί με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής. Η συγκεκριμένη έκθεση αποτελεί σημείο αναφοράς συνολικά για τη σκανδιναβική τουριστική αγορά, καθώς προσελκύει κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου από ολόκληρη τη Βόρεια Ευρώπη.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής πραγματοποίησαν σειρά επαγγελματικών συναντήσεων με τουριστικούς πράκτορες και διοργανωτές επαγγελματικών ταξιδιών και συνεδρίων. Στο πλαίσιο των συναντήσεων αυτών αναδείχθηκαν η πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και η μοναδική γαστρονομία της Κεντρικής Μακεδονίας, με έμφαση στα τοπικά προϊόντα, τις αυθεντικές γεύσεις και την πλούσια παράδοση. Το ενδιαφέρον των επαγγελματιών του τουρισμού προσέλκυσαν οι δραστηριότητες που σχετίζονται με τον ορεινό τουρισμό, τη χιονοδρομία και τα θερμά λουτρά.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε, επίσης, στο «Τourism B2B Event», στη Φρανκφούρτη, στο οποίο έδωσε το «παρών» και ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκαν προκαθορισμένες συναντήσεις με πάνω από είκοσι τουριστικά πρακτορεία, ενώ έγινε παρουσίαση του προορισμού σε όλους τους παρευρισκομένους.

Οι Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τις παραλίες της Χαλκιδικής και της Πιερίας αλλά και συνολικά για τις μοναδικής ομορφιάς περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας, με ιδιαίτερη έμφαση στο γεγονός ότι πρόκειται για έναν προορισμό 365 ημερών.

“Η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε αυτές τις στοχευμένες εκδηλώσεις εντάσσεται στη στρατηγική για τη δυναμική διείσδυση στη σκανδιναβική και στη γερμανική αγορά, οι οποίες χαρακτηρίζονται από υψηλή αγοραστική δύναμη. Στις επαγγελματικές συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν είχαμε την ευκαιρία να αναδείξουμε τη μοναδική ταυτότητα της περιοχής, με στόχο να ενισχύσουμε την τουριστική ροή προς την Κεντρική Μακεδονία και να συμβάλουμε στην ανάπτυξη νέων συνεργασιών”, δήλωσε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου.