Ρυθμίσεις Πολιτικής Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγείστε αποτελεσματικά και να εκτελείτε ορισμένες λειτουργίες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες για όλα τα cookies σε κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως "Απαραίτητα" αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας καθώς είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου.... 

Always Active

Απαιτούνται απαραίτητα cookies για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών αυτού του ιστότοπου, όπως η παροχή ασφαλούς σύνδεσης ή η προσαρμογή των προτιμήσεων συναίνεσης. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.

Δεν βρέθηκαν cookies.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων παροχών.

Δεν βρέθηκαν cookies.

Τα cookies ανάλυσης δεδομένων χρησιμοποιούνται για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με μετρήσεις όπως ο αριθμός των επισκεπτών, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

Δεν βρέθηκαν cookies.

Τα cookies επίδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, βοηθώντας στην παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

Δεν βρέθηκαν cookies.

QR Code

Δυναμική συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο

post_thumbnail

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής, συμμετείχε και φέτος στη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, συγκεντρώνοντας επαγγελματίες του τουρισμού από όλο τον κόσμο.

Τα στελέχη της Περιφέρειας πραγματοποίησαν περίπου 20 συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, τουριστικά γραφεία,  διαμορφωτές κοινής γνώμης  και δημοσιογράφους, στους οποίους παρουσίασαν την Κεντρική Μακεδονία ως έναν τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών, όπου ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να βιώσει διαφορετικές μοναδικές εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Πραγματοποιήθηκαν, παράλληλα, συναντήσεις και με αεροπορικές εταιρείες είτε για τη συνέχιση συνεργασιών είτε για το ξεκίνημα νέων, με σκοπό τη δυναμική προώθηση και προβολή του προορισμού.

Οι Βρετανοί επισκέπτες της έκθεσης, που αποτελούν ένα κοινό ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ζήτησαν πληροφορίες για διακοπές που θα τους επιτρέψουν να συνδυάσουν ποικίλες μορφές τουρισμού. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με την ευρεία γκάμα τουριστικών επιλογών που προσφέρει μπορεί να ικανοποιήσει την ανάγκη αυτή. Πέρα από το δημοφιλές προϊόν «ήλιος και θάλασσα» και τις όμορφες παραλίες της Χαλκιδικής και της Πιερίας, οι Βρετανοί εντυπωσιάστηκαν από τις δυνατότητες για θρησκευτικό τουρισμό, από την ιστορία της περιοχής αλλά και από τον φυσικό της πλούτο. Ξεχωριστό ενδιαφέρον, εξάλλου, τους προκάλεσε το γεγονός ότι η περιοχή διαθέτει θερμά λουτρά και χιονοδρομικά κέντρα αλλά και η δυνατότητα να συνδυάσουν διακοπές τύπου city break στη Θεσσαλονίκη με μονοήμερες αποδράσεις στις υπόλοιπες περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας.

“Συμμετείχαμε στη WTM, τη μεγαλύτερη επαγγελματική έκθεση τουρισμού στο Λονδίνο, που συγκέντρωσε επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου από όλο τον κόσμο, καθώς η βρετανική αγορά είναι από τις πιο σημαντικές αγορές-στόχους για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Η άμβλυνση της εποχικότητας και η ενδυνάμωση της περιοχής μας αποτελούν προτεραιότητά μας και για τον λόγο αυτό επιλέξαμε να παρουσιάσουμε το πλούσιο τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας στο βρετανικό κοινό”, δήλωσε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου.